Jak założyć i prowadzić bloga?

Posted on 07:21 | By Patryk | In ,

Blogowanie jest coraz bardziej popularne. Już nie tylko blogi zakładają osoby prywatne, ale także zawodowcy kreujący się na ekspertów w danej dziedzinie. Taka metoda prezentacji własnej osoby stwarza szansę na wyróżnienia się z pośród konkurencji, na zbliżenie relacji z klientem. W zapomnienie odchodzą stare metody zakładania własnego dziennika np. na Onecie. Dziś robi się to profesjonalnie a najbardziej popularnym i zaawansowanym systemem zakładania bloga jest wordpress.

Zakładanie bloga w tym systemie jest bardzo proste i nie wymaga znajomości programowania itp. Nie mniej jednak, mimo prostoty systemu warto znać jego możliwości. W internecie można znaleźć mnóstwo stron internetowych (także samych blogów) które w całości poświęcone są wordpressowi.

Mimo bogatej wiedzy w internecie, trudno samemu dojść do naprawdę rewelacyjnych wyników. Od dawna interesuję się systemem i od dawna szukam różnych możliwości jednak dopiero profesjonalny kurs Przemka Szczęcha spowodował, że moja wiedza znacznie wzrosła w zakresie tworzenia i optymalizacji bloga. Niektóre z tych rzeczy, które Przemek omawia znałem wcześniej, niektóre znałem, ale nie stosowałem, bo ich nie doceniałem a inne usłyszałem dopiero pierwszy raz.

Dzięki tej wiedzy mogę lepiej zarządzać swoim blogiem i lepiej wykorzystać jego możliwości. Dowiedziałem się także o taniej domenie oraz hostingu. Naprawdę, ciężko było mi znaleźć coś ciekawego w rozsądnej cenie. Przemek pokazuje również jak połączyć ze sobą domenę i hosting, by wszystko ze sobą współgrało. Mam założonych już kilka blogów korzystając z usług tych firm. Minusem kursu jest to, że jak dla mnie jest trochę drogi, ale zdobyta wiedza procentuje, więc ogólnie swój bilans oceniam na dodatani. Jak zrobić bloga wordpress i zdobyć pierwsze miejsca w wyszukiwarce google ?

Comments (0)

Prześlij komentarz